środa, 27 lipca 2016

# 17 Mała szara

Witajcie! Zdjęcia do tej notki robiłam na 3 próby! Pierwszego dnia cała przyszykowana wzięłam aparat i okazało się, że bateria w aparacie się rozładowała, drugiego deszcz padał przez cały dzień, więc z kiepską miną odpuściłam sobie. Trzeciego dnia wiał straszny wiatr, lecz mimo to postanowiłam iść na przeciw pogodzie i mimo, że moje włosy i sukienka robiły swoje to ja i tak stawałam na przekór!

Tak oto przedstawiam Wam stylizację z moją najnowszą zdobyczą, czyli pieszczotliwie nazywając mała szarą, która upolowałam na promocji w Cropp! Do niej dobrałam moje przekochane szpilki z Ryłko, torebkę z New Look i oczywiście co? Mój zegarek, z którym ostatnio nigdy się nie rozstaję. :)









Sukienka/Dress - Cropp ; Buty / Shoes -Ryłko ; Torba/ Bag - New Look

6 komentarzy:

  1. torebka jest przelisczna ;3 nigdy bym nie pomyslala, ze mozna taka dostać w new looku ;3
    obserwuje i mam nadzieje na rewanz ;3

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też nie cierpię jak wieje wiatr przy fotkach... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz, pasuje Ci ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sukienka, dobrze, że udało Ci się w końcu zrobić te zdjęcia :)

    Zapraszamy do nas: StylowkiDlaNastolatek >klik<

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna sukienka. Czy przez to że jest trochę rozszerzona na dole, wiatr jej nie podwiewa?
    Zapraszam na konkurs na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń